Onsdag..

Det här sötsuget och suget efter massa mat är inte okej. Jag vet att jag har haft ett sjukt matbetende förr, jag försöker verkligen komma ur den här socker-härvan. Men det är svårt. Finns det nått godare än massa godis/chips/läsk och fet mat? Nä, faktiskt inte! Idag har iaf varit en bra dag i mat och träningsväg. Ätit en liten skål yougurt med musli och gojibär, en banan och sedan en köttbit med tsatsiki och sallad med fetaost i. Det var riktigt mumsigt! Och träningen fick bli 5,3 km powerwalk och sedan 30 minuter på crossen. Skojja inte om förbränningen var sjukt igång idag. Jag svettades som en gris! Så jävla skönt!

Men måste verkligen komma igång med ett bra träningsupplägg nu för överkroppen. För det är ju det enda jag kan köra i styrkeväg. Hoppas på en grymt snygg överkropp ;)

Nä, mätt och belåten. Nu äre dags att börja göra sig iordning. Det är dags att jobba, onsdag och torsdag natt. Jag älskar mitt jobb!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0