Söndag.

Ingen träning på 3-4 dagar.. Och hemskt massa onyttig mat, och alkohol på midsommar också för den delen. Menmen, jag har iaf haft en toppen helg. Midsommar firades ute i Tyresö på en sjukt stor fest med liveband och massa människor. Igår var jag lite halvdöd, så det fick bli en lugn kväll hemma hos en kompis. Idag har väl inte hänt så himla mycket. Var ute och käkade på Vegabaren med ett gäng vänner, sedan en fika hos min kära mor och efter det en fika hos en annan vän. Ja, kaffe och hänga med vänner kan man aldrig få för mycket av :) Nu sitter jag på jobbet, började kl 20. Nu kör jag 5 nätter och sen jävlar äre semester i 5 dagar! :) Den kommer spenderas i stuga i Falkenberg med lite vänner och sen såklart några resor till Ullared och shoppa :)
Wiiiihoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0