en kall men väldigt trevlig kväll.

Som sagt, var och handlade lite skit idag. Blev 2 par skor, ett par foppa-tofflor till jobbet. Vilket är grymt skönt på sommaren. Efter renoveringen på jobbet så försvann mina. Så nu köpte jag ett par nya :D Sen ett par andra som var grymt bekväma. Vi har så lite plats för kläder och skor här hemma. Får väl helt enkelt sluta handla kläder och skor eftersom det inte får plats. =/ haha, tråkigt! Men det lär nog aldrig hända. Bättre att man rensar ut garderoben 2 grr om året istället och fyller på med lite nya kläder. Right? Alltid skoj med nytt! Vi åkte förbi thaiaffären också, där handlade man en del och sen blev det även annat skit också, Dusch-grejor och lotions och sånt som också alltid är skoj att handla. Tycker jag iaf! Jag hann också med någon drive-byta däck, smidigt och bra. Jag slapp ju göra det själv, skulle överhuvud taget aldrig falla mig in heller. Hahah! Tanka bilen, och sen tog jag och Mia våran rutt till gymmet. Och idag var det benen! Åå min GUD! Ah, det var jobbigt som satan. Men skönt sen när det var över! Åkte hem, lagade mat och diskade lite grann. Duschade en snabbis, sen drog jag och älskling på bilträff och sen blev det även Race. ÅÅh, man fick känna mycket lukt av bränt gummi. Vilket luktar så underbart, de är riktigt med kärlek det! Jo, men det vart en lyckad kväll. Åkte förbi donken på hemvägen. Ibland är det så jädrans gott. =) Och nu sitter jag här, rastös. Så passade på att skriva lite. Äh, nu blire en cigg. Sen är det läggdags! Godnatt!

Ni som läser min blogg, får gärna skriva en rad. Alltid skojj att veta vilka som läser!


Kommentarer
Postat av: Sabine

Doften av bränt gummi är underbart !

Händer i kväll då ? =)

2009-04-18 @ 12:27:25
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/
Postat av: Mami

Brås du på Mami kanske??

2009-04-18 @ 14:46:20
Postat av: Linda

Jag läser din blogg jämt :)

Men skriv mera :D



Kram linda

2009-04-18 @ 15:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0