Fullspäckad dag..

Uh, nu har jag jobbat klart veckan som varit, 63 timmar. Men nu till ljusare tider, som det ser ut nu så jobbar jag bara på torsdag. Men man vet iof aldrig om det dyker upp något! Jag tycker att det är så himla skönt att man kan göra som man vill. I dag har jag hunnit med massor av saker, först var jag och tränade med Maria, sen handla en massa mat. Sen så blev det resturang och till sist bio på Heron. Såg fast och furious, vilket lyckorus man får av bil-filmer. Den är värd att se!

Imorgon ska jag nog träffa Sabine, sen ska jag försöka hinna med och städa här hemma. Ska iväg och simma med Daisy, Och sen träna! I dag orkade jag ingenting. Usch, man känner när man inte har tränat på länge.

Nu går ögonen i kors, sömnen har varit i princip nada veckan som varit. Jag får se till att vila ut kroppen denna vecka! Äh, nu ska jag fixa iordning mig. Och sen äré läggdags! Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0