massor av påskmat..

Igår var vi hos Christians mamma och åt en massa påskmat och drack och hade det trevligt i solen. Vi gick och la oss redan straxt efter 23, jag hade bara sovit en och en halv timma på dagen efter jag jobbat. Så jag var extremt trött. I dag har vi varit och hälsat på pappa lite grann, sen var vi hos min mamma och käkade påskmiddag. Usch, har blivit extremt mycket mat och godis i helgen. Och jag har bara tränat en gång denna vecka, och det känns absolut inge bra.  Nu börjar man känna att våren är här, så underbart väder. Nu kan man börja promenera och cykla utan att frysa ihjäl, vilket känns ganska så myysigt.

Åh, jag måste köpa en ny bil. Bara någon skit bil, som är min egna och som jag kan ta mig framåt med. Nån skrutt blir det nog.. ;D I miss my old car.

Ska hoppa in i en dusch nu, sen ska jag iväg och jobba. Jag hoppas de är fint väder imorrn, för då kan man ta med sig en filt ut och lägga sig i solen efter man har sovit ett tag.  Det skulle ju vara grejt, vi håller tummarna på det.

Ibland förstår man sig inte på vad vissa människor kan vräka ur sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0