på bättringsvägen

Imorse när jag vaknade så kände jag mig bättre, fortfarande lite seg i kroppen och mycket svettningar. Men kändes inte som jag hade någon feber iaf. Ringde och sa att jag dyker upp på jobbet imorgon, så vi får hoppas på att jag inte blir sämre igen. Gjort lite nytta idag iaf, diskat en massa och bakat kärleksmums! Mums! Sen har jag mest suttit vid datan och kollat på bilar och resor. Måste verkligen köpa mig en egen bil, saknar att ha en egen bil så enormt mycket. Sen vill jag också utomlands såklart, det är mitt liv! Att resa runt, komma bort från stress-Sverige och bara koppla av och tänka på annat! Sola, bada och äta god mat! Ååh, det kanske blir någon vecka till Greekland eller nått sånt i sommar. Vi får helt enkelt se. Nästa vecka så kommer jag förmodligen få veta hur mitt sommarschema kommer att se ut, det kommer iaf bestå av nätter! Det kommer nog bli bra tror jag..  Vid sex åkte jag och hämtade upp Jannika, vi åkte till Kreta-kolgrill och jag bjöd henne på mat. Souvlaki, grymt gott..  Snacka lite skit och sånt, alltid mysiigt när man inte träffas så himla ofta. Man får se vad som händer i helgen, det är lite bilträffar. Och det är alltid skoj! Eller så får man se om det händer något annat skoj. Men något ska man väl göra iaf.  Äh, nu blire tv. (när Christian har kollat klart bajenmatchen) sen blire läggdags. Jobbet kallar imorrn, och man måste känna sig någorlunda pigg och kry!  Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0