sjukling

I natt låg jag och vred och vände mig, kände att jag började må dåligare och dåligare men jag bestämde mig för att gå till jobbet i dag ändå. Jag jobbade 8-13, men halv ett blev jag hemskickad. Uuh, jobbigt som fan att jobba när man har ont i hela kroppen. Åkte hem och myste ner mig i sängen, och nu har jag äntligen orkat mig upp. Jag har haft lite feber förut, just nu har jag ingen. Men jobbigt när man hela tiden fryser och svettas. Jag har ätit 2 bananer i dag, men jag skickade i väg Christian nyss och handla lite glass och sånt gott..  Det är ju skönt för halsen iaf. Skulle ha jobbat 8-13 imorgon med, men jag blir hemma imorrn. Äh, nu kommer väl snart min älskling hem. Då blire tv  och sen något gott att äta! :)


Kommentarer
Postat av: Sabine

KRYA PÅ DIG GUMMAN ! <3

2009-04-23 @ 07:55:14
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/
Postat av: Mami

Krya på dej! och ta det lugnt i dag nu så det inte kommer tillbaka. puss puss. Älskar dej.

2009-04-23 @ 15:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0