Underbart väder!

Igår innan jag åkte till jobbet, åkte jag hem till pappa för att han skulle hjälpa mig att lägga in min bil på blocket för att säljas. Bara efter en halvtimma hade blattarna ringt och bombarderat hans telefon. La ut den för ett bra pris plus att den är grymt fräsch. När jag kom hem till pappa efter jag slutat så gick hans telefon fortfarande i högvarv. Då hade det ringt minst 100 personer, och han var inte så glad. Han gav mig telefonen, för jag skulle möta nån snubbe. Han tog bilen, för 26000:- fast jag ville ha 30000:- Orkar inte giddra. Men bättre pris går inte att hitta, så ja. Jag gick back en hel del på bilen. Menmen. Så nu har jag ingen bil, usch. Det känns lite hemskt nu, jag som har varit beroende av bil i snart 2 år. Så idag blire att ta bussen till jobbet! Usch, känner lite panik-känsla, men det går nog bra. Jag ska iaf köpa en ny bil, men när, hur och var har jag ingen aning om. Men det återstår att se. Gud vad jag saknar min kära bil, haha. Den var sååå fin och bekväm.

Nu kommer jag inte kunna åka och träna när jag vill, för det är för jobbigt och tar så lång tid med bussen. Nu blir det en massa problem utan bil. Ingen storhandling. Och snart MÅSTE jag ha bil. Nu börjar ju snart racen! Ääh, Nu blire lite frulle, sen ska jag iväg till jobbet. Med bussen! WISH ME GOOD LUCK! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0