tjofadderittan..

Igår var jag och tränade med Catta, usch det var ett tag sen. Och det kändes. Lite träningsvärk nu, och det känns skönt ;D Sen åkte jag till tandläkaren, skulle på en vanlig kontroll. Men när jag kommer dit så hade tydligen min förra tandläkare skrivit att hon skulle ta bort tandsten också. Ehm, okej tänker jag. Priset skulle gå på typ 1000 kr för att ta bort tandsten och göra en kontroll plus att jag skulle få 300kr i rabatt. Så 700 skulle det bli. Sen får jag betala 1000 kronor, och så kollar jag på kvittot. Allt stämde, förutom att det stod "information om tandsjukdom" 400kr. Haha, tandsjukdom. Var det när hon berättade att jag hade lite djupa fickor i tandköttet för jag röker? Eller vadå? Inte nog med det, jag har aldrig hört att dom fixar typ en början till hål. Men jo, här ville dom göra det. Tandhygienisten verkade helt vilsen på alla sätt! Kommer skaffa mig en annan tandläkare, som har någon aning om vad denna gör när den pillar mig i käften. Jag vill känna mig någorlunda trygg! Jag har jobbat i natt, det var jätte lungt. Skönt som fan! Jobbar även natt i dag, på lördag och söndag. Det är storhelg alla dagar, vilket innebär cirka 90 kronor extra i timmen. Blir en del extra pengar, det är aldrig fel!Har tvättat 4 maskiner nu, plockat i ordning. SÅ nu är det fint här hemma. Jannika messade nyss, vår gamla rektor var inne i hennes affär. Så nu ska vi till skolan på lunch på onsdag. Trevligt! Skolan har flyttat och ligger nu nere vid skanstull kanalen. Kunde dom inte ha flyttat när vi gick där? Hade ju varit mycket närmare. Äh, nu har jag gjort en massa nytta. Nu är jag trött, ska väl gå och lägga mig ett tag innan jag ska iväg och jobba! Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0