Det var ett tag sen...

Nu var det ett tag sen jag skrev, det har hänt en massa saker som har tyngt mitt hjärta rejält. Ärlighet varar längst, det enda jag kan säga.

Nu är det mycket som händer i livet.

29Augusti - Då gifter sig min bästa vän, och jag ska vara tärna.

1september - Då flyttar vi till Sköndal, och vi har typ alla möbler i kartonger som ska skruvas ihop och massa saker som eventuellt tapetsering ska fixas.

7september - Då drar jag och Madde till Spanien i 11 dagar. Ska bli så skönt att komma bort från allt som hänt och försöka tänka på annat. (Bokade precis resan) Impuls, jovisst.

Jo, så ser det ut just nu. STRESS STRESS STRESS! Måste ringa jobbet imorgon också och berätta att jag drar iväg, så dom inte planerar in mig på en massa jobb.


Finns inte så mycket mer att säga, vi ses och höres!

Kommentarer
Postat av: Mami

Hur ska jag stå ut när BÅDA min flickor är borta.. snyft :-(

2009-08-21 @ 19:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0