Fredag

Jobbet var stressigt som fan på morgonen, sen lugnade det ner sig rejält. Vi hade fika med tårta på jobbet, och jag tryckte i mig 2 stora bitar. Mums! Sen blev jag ifrån tagen 2 pass, 20 timmar. Så är det att vara timanställd, inget är säkert. Så nu jobbar jag natt på söndag och sen jobbar jag inte förs fredagen natt veckan efter det, ifall de inte dyker upp något det vill säga. Jag känner mig ändå ganska säker på jobb, eftersom nu försvinner det 2 stycken som jobbar natt. Så de kommer nog ändå bli massa jobb för mig. Inte så många som jobbar natt, så det funkar ju great för mig :D

Efter jobbet drog jag hem, så hjälptes jag och Chrille åt att storstäda och bädda rent i sängen. Sen blev det gymmet, körde 30 min cykel och sen körde jag lite styrka :) När vi kom hem så hjälptes vi åt med maten, fläskkotlett och potatisklyftor :) Nu har jag duschat och sitter och gör ingenting, får se om man hittar på något eller tar det lungt.

Imorgon är dagen fullbokad, skriver kanske lite grann imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0