Tjenixen

Imorse åkte jag och Madde och hämtade hennes pass, sen tog vi en tripp till farsta där vi växlade lite pengar och åt lunch. Sen tog vi en liten shoppingrunda, jag köpte 1 bh och 3 par trosor, ett linne och 2 par leggings sen en stor necessär och lite smink. :) 

Idag ringde jag och anmälde att vi ville ha en ombesiktning, får se när dom ringer. Killen som skulle komma till oss har jag hört är grinig. Men vi får väl hoppas han går med på något iaf :)

Nu äre inte så jätte mycket kvar som ska packas, men det är en del. Får se när vi bestämmer oss för att ta ett lass och flytta från denna minilägenhet för gott.

Nu ska vi äta pastaröra med kassler :) Sen ska jag ta en dusch och sen äre jobbet som kallar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0