Tröööött

Nu är man hemma igen, har spenderat hela dagen på Grönan. Åkt massor av karuseller, gått spökhuset, tagit lotter och ätit en massa mat!(Min efterlängtade Langos fick jag) Sen käkade jag massa annat gott! Jag och Madde åkte Insane (den nya på Grönan) 3 grr,  AS SKOJ men lite läbbigt. Jag känner att jag börjar bli lite gammal, började bli lite illamående på vissa saker som jag åkte. Men åkte allt typ, förutom uppskjutet. Vi hade typ 3meter kvar i kön, sen flyyger det 2 metallbitar typ 30 centimeter ifrån oss (de kom från karusellen i luften). Nej, herregud. Dom stängde av den för service, och vi vågade inte åka den efter det... Sen var det ju sommarkrysset där också, kollade en liten stund i början bara.

Det var typ Chrilles familj, min familj, och vänner som var där. Vi var väl typ 15 pers, och det blev ju precis som jag tänkt mig. Alla satt och söp, men jag sprang runt och karusellade hela tiden :) Helt nyktert för min del iaf. Ibland blir jag så trött på människor som bara tänker på SUPA SUPA SUPA!

Jag har GRYM tandvärk, inflammation vid visdonstanden. Det gör så jävla ont hela tiden, och äta ska vi ju inte tala om. Det är ju inte en dans på rosor. Det gör så ont att man nästan vill gråta, men äta bör man annars dör man!

Det känns som saker och ting bara blir värre och värre, puh. Va ska man göra?



Kommentarer
Postat av: Millan

cisssi! åh vist är langos suuuper gott?:) de brukar vi göra hemma! faast de är 1000gånger roligare & godare å äta när de är mer langos-stämning runt om kring en! typ som tivoli! :) Vad kulit ni måste haft igår. Hoppas ni hade en braa dag :)

2009-08-09 @ 10:31:53
URL: http://tjollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0