Julaftons kväll

Vaknade imorse av grannarna som sprang och hoppa järnet nedanför, hörde från en annan granne att dom tydligen leker hästar. Haha, så trött på att höra dom hela tiden. Snart måste jag fan gå ner och säga till. Sen gick jag över till Sabine och Stephen, så fick Vincent och Haylie lite julklappar. :)

Sen åkte jag över till pappa, så fick han sin julklapp och jag fick min. Sen åkte jag till mamsen och vi åt massa god jul mat :) Sen blev det julklappsutdelning. Fick lite smått och gott. :) De var trevligt.

Nu sitter jag på jobbet, och jag klagar inte. Vi kollar på Göta Kanal :) En lugn och skön julafton.

Ha en trevlig fortsatt julafton. :)







Syster, Mamma och jag <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hEylie ;)

2009-12-25 @ 19:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0