Måndag

Natten var väl helt okej, lite konstiga grejjer som hände bara. Menmen, något måste ju hända. :) Åkte hem och sov lite, sen drog jag och tränade. Gick ganska seegt på gymmet, men jag var där iaf. Sen var jag och hälsade på mammsen ett tag, och nu sitter jag hemma och äter. Har gjort pasta gratäng, gott. :)

Jag är så JÄVLA trött på våra grannar under oss, dom springer typ runt i lägenheten hela tiden så det typ skakar och dunkar här uppe. Man undrar om de är några jävla elefanter som bor där. Usch, jag måste fan ner och fråga vad dom håller på med (när jag vågar) haha. För några dagar sen så spikade dom till kl 23.30 på kvällen en vardag! Helt sjukt. Det brinner liksom i skallen hela tiden! Och att dom under inte klagar? Jävligt skumt.

Dags för en dusch, sen dags att röra sig mot jobbet 19-08. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0