orkaa..

Jobbat 2 nätter nu, gått galant och vart hyfsat lungt iaf. Christian satt uppe med Adde till klockan 6 imorse, drack massa sprit och sånt. Jag kom hem vid 8, det ser ut som en pundarkvart. Det var det enda jag bad honom om att plocka undan och öppna fönstret. Inte ens det kan han göra. Det fortsätter med att jag får skiten för att han försovit sig till sin innebandy match. Men snälla, du la dig klockan 6 och jag kom hem och la mig vid 9.. Jag visste inte ens att han skulle ha match, och så är detta mitt fel? Jag låg ju också och sov?  jadu, ibland börjar man verkligen undra om man inte är värd något bättre? Eller lite uppskattning iaf för allt man gör.. Nu sitter jag här och äter goodis.. :) Gottigottgott!  Nu blir det laga lite mat kanske innan jag ska åka till jobbet.
Hoppas alla haft en trevlig helg!!
PussochKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0