tisdag kväll..

Igår var jag hos Sabine och kollade in hennes nya lya i Sköndal, träffade hennes 2 underbara barn och tog en fika. Hann med en snabbis till Farsta också. Och i dag så har jag vart hos Farmor och hälsat på i ett par timmar. Daisy har fått led problem, vilket är vanligt hos schäfrar. Farmor hade jätte gärna gått och simmat med Daisy en gång i veckan, om hon nu hade dom pengarna. För simning är jätte bra för lederna. Så, jag åkte hem till pappa och pratade med honom och vi åkte till Farmor och berättade att vi betalar ett årskort vilket kostar 6500:- Hon är en sån där underbar farmor som alltid ställer upp! Så man måste ju själv ställa upp någon gång, och det tyckte både jag och pappa var en självklarhet. Så jag ska ringa i morgon och boka första besöket. Hon älskar att bada, hon kommer att älska det ;D Käkade middag hos pappa idag, thaimat. Gottgott.        Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Mami

Vilken UNDERBAR insats av er. Puss puss

2009-02-10 @ 22:12:59
Postat av: Mamma

Hade du inte bättre bild, massa öl på bordet och hon ser väldigt olycklig ut.

2009-02-10 @ 22:14:26
Postat av: Cissi

Jo, det är mycket pengar.. men det är farmor värd. hon som alltid ställer upp på alla oss hela tiden. Och Daisy måste simma för att lederna ska bli bättre. nej, enda bilden som jag hade.. :/

2009-02-11 @ 13:22:47
Postat av: Jessica

Vart är bilden tagen? :S

2009-02-21 @ 16:54:41
URL: http://asklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0