mätt och belåten

Blev väckt imorse med en bukett med rosor.. Ett och ett halft år tog det. Men bättre sent än aldrig.. :) Tack älskling! <3 Såg även ett missat samtal från ett jobb jag sökte här om dagen, ringde upp men chefen var inte där. Så får väl ett samtal i morgon förhoppningsvis. Orkade mig inte iväg till gymmet idag, städade iordning lite hemma och åkte hem till Catta och pratade lite skit innan jag åkte hem till mamma och åt mat. GUUUD vad skönt att slippa laga mat för en gångs skull.. Mammas mat är bäst! Nu ska jag åka iväg och jobba 20.15-7.30. Hoppas det blir en lugn natt för jag är trött.

Hade bra!


Kommentarer
Postat av: Sabine

LYX med rosor jag vill också ha ! ;)

2009-01-22 @ 13:19:13
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/
Postat av: Mami

Mami äger!!!

2009-01-22 @ 16:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0