tråååkigt

Sitter här och tråkar, älsklingen min sitter och kollar på denna jävla sport som vanligt. I dag har jag jobbat 7-15.30, lite trött nu. Även sökt 5 nya jobb, även dessa inom vården. Inte för jag har dåligt med jobb, det är väl typ det enda jag hinner med. Men man vet aldrig när det vänder som timanställd. Gått bra nu iaf i snart 2år med massvis med jobb. Känns tråkigt att jag jobbar så mycket, känns som man knappt har tid för vänner och privatliv. Men får ta och styra upp det, och skaffa mig ett liv. Pengar är ju inte allt, måste ju tänka på hälsan också. Som jag hade tänkt att göra imorrn, sova ut eftersom jag jobbar natt imorgon och sen försöka ta mig en sväng förbi gymmet. Annars har det väl inte hänt så mycket på sistonde, enda nämdvärda är Thailandsresan vi gjorde i December, 3veckor. Underbart var det. Blir förmodligen en resa snart igen! Någon som vill hänka? 

Jag, älskling och JohanRider häst på stranden

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Mami

självklart,, jag hakar på.. saknas bara EN sak, Pengar. puss puss ;-)

2009-01-21 @ 14:36:28
Postat av: Ingela

Tjena, kul å läsa din blogg :)

Fina bilder du har lagt in också, har du några tips om hur man ändra bloggen?? Min e såååå trååkig lerSköt om dej å Hälsa Christian!! Puss å kram //Ingela

2009-01-21 @ 19:10:06
URL: http://pinky06.blogg.se/
Postat av: jannika

hahaha christian på en häst hahah ! HOPPLA!





hihi, vi ska ses oftare.



/JankieHoe.

2009-01-27 @ 20:15:05
URL: http://roadside.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha. Jag och Johanna tyckte det var skit skojj . Men Johan och Christian var inte lika nöjda. ;P DOm hade nog lite ont. hahah Ja vi MÅSTE ses oftare!

2009-02-11 @ 13:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0