trött som faen

Jobbat hela helgen, så är ganska trött. Annars har det väl inte hänt så mycket. Funderar på att köpa en ny bil, en audi A3 eller en Golf. Vill ha nån liten mindre bil och manuell för det är lite skojjigare. :) Måste byta lite saker på BMWN innan jag säljer iväg den. Sitter mycket inne på hemnet och kollar lägenheter, så jobbigt att bo så här trångt. Så får hoppas man hittar något snart så man kan flytta. JOBB OCH JOBB. ja, typ hela tiden och varje helg. Måste ju spara pengar så man har till kontantinsatsen om vi hittar något. I mars kommer jag bo på annat håll, vilket kommer vara väldigt skönt att komma ifrån detta hål. På tisdag ska jag förmodligen träffa Jannika och hitta på något, vi båda är lediga då! Träffas inte så ofta, vilket är väldigt tråååkigt. Får helt enkelt ta och ändra på det.. Right? Ska försöka ta tag i träningen och börja röra på mig mera, övervikten gör så att man verkligen inte är nöjd med sig själv. Om 2 timmar äree LÖN ;D Blir till att köpa ett träningskort på tisdag, mitt går ut då.

Längtar utomlands, vill bara dra nu. Vart som helst, bara det är varmt. Vill dock inte åka själv.. Nån som bara kan dra? :) Nu på ROTFLÄSK!?


Jag och älskling sooftar på en reggaebar på Raileybeach.

PussochKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0