Då var denna dag snart slut...

Igår så var jag runt och promenerade i stan med Jannika, vi åt mongolisk buffé vilket var super gott. Man känner sig som ett fetto på 300 kilo när man går därifrån och har ätit för typ 3 personer. Haha. Hade ju inte setts på länge, vilket var trevligt att ses och snacka lite skit. Pratade om att man prioriterar väldigt konstigt. Jag prioriterar just nu JOBBJOBBJOBB hela tiden. Jag har inget liv eftersom jag jobbar hela tiden och varje helg. Så, jag måste börja prioritera mina vänner, för dom betyder ju allt och får en att må bra. Vi ska ses imorrn också, efter jag jobbat. :D yeah. I dag har jag hunnit att göra massa nytta, storstädat hemma, handlat lite mat, tvättat och tankat bilen. ;D SKönt att vara ledig en dag eftersom jag ska jobba natt nu 4 dagar i rad. Sen ledig en dag och sen jobbar 3 nätter igen. Ganska jobbigt att variera dag och natt, men men det funkar ;D Ska även på arbetsintervju på måndag kl 14, fast anställning.. Får se hur det går och vad jag tycker om det.

Nu blire en dusch, laga mat, sen softa framför tvn med massa chocklad :)

Christian jag ÄLSKAR dig mest av allt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0