BARA SKIT SKIT SKIT.

Ja, så är det. På jobbet är det kaos, det dras in personal för dom "inte har råd". Personal sjukskriver sig, svårt att få tag på någon som kan hoppa in trots typ 10 nya timmisar. Ingenting elektroniskt funkar på jobbet, och allt är bara KAOS KAOS KAOS! Det känns inte bra... Idag fick jag jobba över en halvtimma också. Typiskt.

En annan sak som är SKIT är bilen. Lämnade bilen på lagning, givaren byttes. Problemet är kvar, så nu ska han kolla på det imorgon. FAN alltså, vi har köpt en bil som är redo för skroten? Massa pengar.. Fy vad besviken och arg man kan bli. Har inte råd om vi måste byta massa saker, vi ska ju liksom flytta om en månad.

Nu sitter jag här, irriterad för allt. Jag ska nog ta mig en macka med lite skagenröra och sen lite glass med nougatsås. Mums, det behövs nu. Så kanske jag blir på lite bättre humör. Har precis bäddat rent isängen, så ska duscha innan jag lägger mig där. Åh, det är alltid så skönt med en renbäddad säng. Imorrn ska jag jobba 7.30-16, jag förbereder mig på en stressig dag. Sen är jag ledig i helgen, skönt som fan! Dom kommer sääääkert ringa från jobbet, men nej pallar fan inte.

:) Positiv jag låter, haha. Aja, skit samma. Vi hörs och synes!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Du ska leka med oss på lördag :P

2009-07-17 @ 11:49:44
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/
Postat av: Håkan

Ta det lugnt !

Låter som om du vill att allt funkar NU NU NU.

En del i vuxenprocessen är att lära sig att "det ordnar sig, och allt har sin tid". Så om du tar ett djupt andetag och funderar på saken så skall du se att allt blir bra till slut. Ta ett djupt andetag till....å ett till....sådärja. visst känns det bättre !

2009-07-17 @ 22:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0