Fredag

Idag har jag gjort en massa nytta, var på jobbet och lämnade min tim-rapport. Så kanske man får lön i Augusti :) Sen har vi varit och sålt tillbaka våran bil på bilfirman, så nu har man ingen bil längre. Så bara leta vidare..

Eftersom vi ska flytta så måste man ju göra massa tråkiga samtal om förflyttningar och sånt. Så jag har fixat adressändring för mig och Chrille, ringt comhem, fortum, radio-tjänst. Så nu är allt sånt klart,  gud så skönt :)

Idag händer väl inget speciellt, tror jag iaf. Vi ska snart ner och äta lite mat på pizzerian, jag är hungrig. För mig blire en sallad :) Ha en trevlig fredag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Sabine - 20år och mamma till 2 underbara barn.

RADIOTJÄNST? Betalar ni sånt tänkte jag säga, det gör ju vi med men enbart för att Stephen öppnade dörren när det kackade på ;)

2009-07-31 @ 21:55:40
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0