grymt jävla varmt

Idag har jag varit med Christian och badat och solat lite, sen åkte vi hem och storstäda. Tvättat 5 maskiner, och bäddat rent. Käkade mat för ett tag sen, det blev pasta och köttfärssås. Så nu har jag diskat en massa, fyfan svetten bara sprutar. Vi har typ 35 grader här inne, det är fan nästan så man går runt här och gråter för det är så varmt. Och sova kan man inte heller göra. Usch, nä nu ska vi inte klaga på värmen. Jag vill bara flytta nu, bort från denna trånga lägenhet. Imorgon ska jag ringa dom som bor där och kolla om vi kan flytta in tidigare. :) Nu ska jag hämta de sista av tvätten som är klart. Sen blire duscha, behövligt. haha, sen så ska jag iväg och jobba natt. PUH, hoppas de blir en lugn natt iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0