Jobbet

Nu sitter jag åter igen på jobbet, började 19 och jobbar till 08 precis som igår. Finns ingenting bra nu på tv ikväll och det suger. Idag har jag inte gjort många knop, bara varit hemma. Diskat lite och sen lagade jag thaimat till middag :)


Bilen är fortfarande inte lagad, det är nog spjälhusen och det kostar typ runt  7000 och fixa. Eller det var det jag såg när jag spejjade lite på nätet. Jag hoppas att bilfirman står för detta, annars så får dom köpa tillbaks bilen. Om dom inte går med på något av det så blir jag galen och då blir det jävligt dyrt. Jag hoppas att det löser sig iaf.

Det händer inte mycket här på jobbet, 11 timmar och 40 min kvar till jag slutar.. Hahah!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0