Lördag och söndag

Igår var vi på dop och lilla Oliver döptes, efteråt så blev det mat, dricka och trevligt sällskap på deras landställe. Sen åkte vi hem till Igge och Kim och hälsa på, deras bebis är såå söt :) Grattis än en gång. Sen åkte vi hem, Madde kom över och vi satt och drack lite grann, sen skulle vi vidare och då fick jag lite tråkiga samtal som gjorde mig orolig och min kväll var förstörd. Menmen, sånt är livet. Så kvällen var slut ganska så tidigt.

Idag började vi dagen med en pizza, sen åkte vi till Kungens kurva och kollade lite. Jag skulle köpa en telefon, som jag verkligen behöver. Men kom hem utan nån telefon, så får ha min tegelsten ett tag till..

Snart ska vi till Willys och handla, sen blire nog myskväll framför tvn. :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Förlåt att jag förstörde din kväll syster :( Och snodde luren sådär hastigt. Du behöver ändå en ny, min antika kan du ju inte ha :D

2009-07-27 @ 17:53:02
URL: http://asklund.blogg.se/
Postat av: Mami

Förlåt att jag blandade in dej men jag blev så orolig och visste inte riktigt vad jag skulle göra. puss puss

2009-07-27 @ 21:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0