måndag

Har inte hänt så himla mycket sen jag skrev sist, jobbade natt i fredags. Sen på lördagen var jag, pappa, Christian och lite vänner på PrippsCup och drack och hade det trevligt. Tills det blev massa bråk tyvärr, man ser ju vad alkohol ställer till med.

Igår var vi och handlade lite på Willys och sen hade vi en svullkväll framför tvn, idag har jag jobbat kort pass. Så jag slutade 13, åkte och handlade thailmat till mig och mamsen och åkte dit och umgicks lite. :) Sen har jag varit hos pappas syster som fyllde år idag och käkat tårta och sånt. Nu gör jag ingenting, precis diskat lite. Fattar inte att de kan bli ett stort berg på 2 dagar på 2 pers. Haha, helt sjukt. Imorgon ska jag med Madde till Västerås och strosa omkring. :)

Snart börjar Prison Break :) Underbart, det har jag längtat efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0