Onsdag

När jag kom hem från jobbet imorse åt jag frukost, sen la jag mig och sov 2 timmar. Sen åkte jag och fikade med mamma och syster! <3 Så åkte jag hem en sväng, då fick jag veta att våra vänner hade åkt in några timmar tidigare till sjukhuset för förlossning. 7 dagar över tiden, jag hoppas verkligen att det går bra för er! :) Jag tog bilen till farsta och mötte upp min syster, handlade dop present (ska på dop på lördag) sen handlade jag lite till Kims och Igges lille som jag hoppas har kommit ut nu :D Sen hem och lagade mat, kött, klyftpotatis och beasås. :) Snabbdusch, sen åkte vi till Brostugan på en liten träff. Käkade glass och prata en massa skit. Nu är vi hemma, jag sitter och kollar på Sex Education och Chrille sover..

Nu blire softa framför tvn ett tag innan det är läggdags! Godnatt!

Undra om man kanske ska sluta blogga....

Kommentarer
Postat av: Sabine - 20år och mamma till 2 underbara barn.

Inte sluta ! :(

2009-07-23 @ 15:06:08
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sluta inte, tråkmåns!!!

Men lite bilder då och då skulle inte va helt fel :P

2009-07-23 @ 17:24:58
URL: http://asklund.blogg.se/
Postat av: Mami

Håller med Sabine ;-) vi har koll fast det inte märks.. he he

2009-07-23 @ 19:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0