onsdag

Trodde det skulle bli bad-väder i dag, men icke sa Nicke. Så jag och Sabine har varit i Farsta och kollat runt och ätit lunch. Det blev panerad fisk, potatis och nån chilimajonäs sås. Jätte mumsigt! Jag handlade ett linne och 3par sommarstrumpor. Sen blev det träning med Madde, körde en timma kondition. Har inte varit i Farsta på skit länge, måste fan köra på hårdare och börja styrketräna också! Sen åkte vi hem till Chrilles mor, och käkade räkmacka och lite bullar. Hon fyllde år idag, men Christian närvarade inte. För han jobbar, SOM VANLIGT HELA JÄVLA DAGARNA! Så jag var där i typ 4 timmar, har inget att göra själv hemma ändå. Han kom precis innanför dörren äntligen, så nu ska vi käka jordgubbar och glass. :D

Vi hörs! Imorrn hoppas jag på toppen väder! :)


Kommentarer
Postat av: Sabine - 19år och mamma till två troll.

dags att vakna nu. Åka och bada ? =D

2009-07-02 @ 09:08:18
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0