Torsdag

Idag har jag varit runt och farit, växlade in mina mynt på banken, träffade Jannika en sväng, var med mamsen och prövade en massagestol på ett solarium i Gubbängen. Sen åt jag middag hos mammsen också, Christian skulle jobba kväll och tråkigt att laga mat till sig själv. Nu sitter jag på jobbet igen, började 18 och slutar 08 imorgon bitti.

Inatt fick Kim och Isak sin lille bebis, han har fått namnet Benjamin vilket jag tycker är jätte fint. Chrille och Adde är på sjukhuset nu och hälsar på. Synd att jag inte kunde följa med, men förmodligen kommer dom hem imorrn. Så då får jag åka dit och hälsa på. Jag önskar dom all lycka :)

Detta har vi köpt till vår nya lägenhet, allt ligger i kartonger hos pappa. Jag hoppas allt passar sen iaf. :)



Finns inge mer att säga... Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0