torsdag

Jag hade rätt, träningsvärken har varit grym mot mig idag. Men jag gillar när gråten är nära när man måste röra sig. Hahaha, då vet man att man har kört på bra :) Jag har svårt att få med mig någon att träna, de är jobbigt för jag hatar att gå själv. Känns som jag aldrig kommer komma igång!


Idag har jag varit med Madde i farsta och ätit pannbiff med grönpepparsås. Dagens lunch, gott! Sen satt vi hos henne och softa lite. När Chrille kom hem åkte vi till bilfirman där vi köpte bilen och pratade lite, så imorrn köper dom tillbaka bilen. Fan va skönt, det är fan de enda jag gått och tänkt på sen jag köpte den. Så nu är de bara att leta en ny bil :D Gjorde vårullar och ris till middag idag, nu måste frysen tömmas innan vi flyttar. Bara 32 dagar kvar :) Gud så skönt!

Så jävla tråkigt väder i Stockholm, när fan ska det riktiga sommar vädret komma?

Jag är trött, och det börjar bli läggdags!  GODNATT




Kommentarer
Postat av: Sabine - 20år och mamma till 2 underbara barn.

Träna i kväll med mig ? <3

2009-07-31 @ 08:21:55
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0