Herre min skapare!

Idag har jag ringt uthyraren en gång och sen skickat ett till mail. Terra som fan, det har jag fått order om ;P haha. får inte veta hur det blir med lägenheten förs någon gång efter den 21/6. Jag hoppas, hoppas! Men ska inte hoppas för mycket nu. Kan ju bara inte sluta tänka på det. Det var lugnt idag på jobbet, efter jobbet åkte jag hem och lagade lite mat. Idag blev det panerad fisk, färskpotatis och dillsås. Sen har jag varit och tränat, först crosstrainern 30 minuter och sen blev det bodypump en timma. Så jag känner mig ganska duktig :) Nu blire en dusch, sen lite tv och sen nanna kudde. Börjar  jobba kl 7 imorgon! 

En del verkar inte ha något annat att göra än att snacka en JÄVLA massa skit.

LIVET ÄR HÅRT

Men jag har iaf :
En underbar familj
Tak över huvudet
Jobb
Pengar
Mat för dagen
Min pojkvän
Vänner

Jag är tacksam

Sen finns det andra saker som man är mindre tacksam över. Så är ju livet, RIGHT? Vore det inte bättre om folk skötte sitt eget?


Kommentarer
Postat av: Linda

Finns alltid folk som ska snacka skit och lägga sig i.... SUCK!!





Kram Linda

2009-06-11 @ 01:23:13
Postat av: Mami

Ooops. Vad handlar det där om då?? puss puss

2009-06-11 @ 12:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0