Jag hoppas verkligen att vi får den.

Idag var det stressigt på jobbet, skönt när jag slutade. Åkte hem och lagade mat, idag blev det kyckling, ris och peppar sås! Jag hade tänkt att åka och träna efter jag ätit, satte mig en snabbis vid datan och kolla min mail. Och vad hade jag fått där?

Runt 14 tiden tror jag det var, så hade jag fått in ett mail från en uthyrare från stenafastigheter. Jag sökte en lägenhet i Sköndal för typ en vecka sen. Det var en 3a på 84 kvadrat. Det var angående visning, och om vi ville ha den så kunde vi maila henne. Ringde killen som bodde där, och vi fick komma dit och kolla på en gång! Lägenheten var fin, och jag vill så gärna ha den! Vi var först på visning, och jag mailade henne direkt när jag kom hem! Det var tydligen 5 andra som också hade anmält intresse, som förmodligen ska på visning.  Men nu sitter jag bara och håller tummarna! JAG HOPPAS VERKLIGEN! Men ska inte ha så stora förhoppningar iaf, då blir man bara så besviken. SKa ringa och terra henne imorgon iaf. haha

Sen gick vi förbi Sabine eftersom hon bor typ 50 meter från den lägenheten. Vi pratade lite skit och kollade lite gamla kort :) ÅÅh, det skulle vara såå skoj att bo typ granne med henne. Men vi får helt enkelt se vad som händer..

Så, idag hann jag inte att träna. Man måste prioritera saker och ting. Jag prioriterar oftast inte bort träningen, men nu när det gäller en lägenhet så måste jag göra det såklart.

Imorgon börjar jag 7.30 och jobbar till 16. Äh, nu blire lite tv! Sen duscha och sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0