måndag

Vädret är underbart, idag har jag varit med Sabine och barnen och solat lite i Hökarängsbadet. :) Skönt. Sen har jag varit på hundsim med Daisy.

Idag fick jag mail, nu är vi helt godkända för lägenheten och vi ska vara i Haninge i morrn kl. 8.00 och skriva kontrakt. Ska även se om vi får flytta tidigare. :)

Idag blev det pizza till middag, jag vägrar laga mat när det redan är 35 grader här inne. Fyfan, så jävla svårt att sova när det är så varmt.

Ingen träning på länge, ska se om jag hinner med det efter vi varit i Haninge imorrn. Börjar jobbet kl 12 imorrn och jobbar till 20.30.. puuuh, har ingen lust.

Kommentarer
Postat av: Sabine - 19år och mamma till två troll.

FÖR VI SKA BLI GRANNAR DARLING <3

2009-06-30 @ 09:30:13
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0