måndag

Jobbet gick bra som vanligt idag, känt mig hängig hela dagen och det bara rinner ur näsan. Börjar nog bli sjuk, men det har jag inte tid med.. haha, så får hoppas det bara är något tillfälligt. När jag kom hem från jobbet så lagade jag lammfärs med cremefraische med svampgrejs och fullkornspasta. Jag har liksom ingen lust att stå och laga någon gourmetmat när jag ändå äter själv varje dag. Det är ju så att min kära pojkvän inte kommer hem förs 9-10 på kvällarna. Det är ganska ensamt, men då får man se till att göra något för att fördröja tiden. Idag åkte jag till farmor och mina kusiner, lämnade massa kläder och sen tog jag ut hunden på en skogspromenad 50 min. Den vardagsmotionen räckte för mig idag, uuh. Känner mig inge bra. Hoppas det går över. Min älskling har fortfarande inte kommit hem, som varje jävla dag. Så jävla trött på det här, menmen. Livet är hårt! Äh, nu ska jag ta något gott och smaska på. Och imorgon så fyller min mamma 42 år.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0