snart är det läggdags!

Dagen började jätte bra, haha! Kom till jobbet vid 7, böt kläder och började jobba. Runt 9 åkte jag och handlade bröd på ICA, sen tillbaka till kontoret. Så står jag och brer mina mackor vid diskbänken. Och Catta säger - "Shit vilket hål du har i brallan". Haha, skojjarU? Fyyfan va stort det var, och jag hade ju liksom spetstrosor på mig. Så halva dalen har sett mig med ett stort hål i baken! Haha, snacka om att folk måste ha garvat!

Jobbet gick bra iaf, hann sitta ute en del i solen. Jävligt varmt och skönt! Efter jobbet åkte jag hem en snabbis, packade träningskläder och så. Sen åkte jag till Haninge, hundsim idag med Daisy. Hon är jätte duktig! Nu simmar hon 30 min utan problem! Sen skulle jag träna, men nej. Ingen ville träna med mig, och i dag kände jag inte för att träna själv! Så jag åkte hem till mamsen istället, åt middag och sen tog vi en promenad på 30 min. Sen gick jag och syster och handlade jordgubbar och glass och nötter. Ibland ska man få unna sig sånt!

Har inte tränat på massa dagar nu, usch. Det känns hemskt! Måste köra igång så jag inte tappar det. Tråkigt bara att träna själv! Maria har börjat banga ut nu för tiden. Och de är ju lite trist. Men det ska inte hindra mig inte!

Har precis diskat, känns som man bara städar och städar hela tiden. Och de blir lika stökigt på en gång, jag blir galen! Därför är det så skönt att inte vara hemma, så slipper man tänka på sånt. Sen blir de ju inte bättre för att det är 30 grader plus i lägenheten. Nu ska jag ta mig en dusch, sen är det läggdags! Jobbar 7.30-16 i morgon. Och det ska inte bli bra väder nu på resten av veckan. Så det tar ju inte emot att man behöver jobba. De känns helt okej faktiskt!

Nattinatti


Kommentarer
Postat av: Linda

Vart tränar du Cissi? Vilket gym?



Kram linda

2009-06-02 @ 00:08:18
URL: http://alltidkakapakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0