TJINGELING!

Jobb, sen åkte jag hem och lagade thaimat. Sen åkte jag till Högdalen och tränade spinning i en timma. Svettades en del, men hade nog kunnat cykla en timma till. Hahah. Men hade en del att göra, så jag åkte hem och diskade och dammade överallt (det blir skit dammigt fort när man har så litet), och plockat iordning lite grann. Imorrn skulle jag ha jobbat, men har bytt bort mitt pass. Så jag jobbar inte förs på tisdag nu. :) Skönt. Så imorrn ska jag försöka hinna med och tvätta, städa och träna förhoppningsvis. Sen ska jag till Maria, hon tar studenten så ska dit och fira henne lite, så där blire mat och dricka. Sen blir det förmodligen utgång! Vi ses och höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0