trött och mätt

När jag kom hem från jobbet pallade jag inte göra någon avancerad mat. Så det blev köttbullar och makkisar idag. :) Blev ingen träning i dag, tråkigt! Åkte och handlade på Willys istället. Och nu håller vi på att kolla en film, och det blev lite godis, chips och läsk till det. Nu är jag proppmätt av dom tusentals kalorier som jag ätit precis. Usch. När man äter är det grymt gott, och man trycker i sig en jävla massa. Sen blir man grymt trött och spyfärdig. Aja, skit samma. Nog om mat snack nu,

Imorgon har jag lite sovmorgon, jag börjar kl 10 och då ska jag ha ledsagning till Aqvaria. Det blir väl säkert skoj! Så slutar jag kl 14. Skönt!

Jag har bestämt mig, att om vi inte får lägenheten så måste jag fly från landet och tänka på annat. SÅ då blire nog en resa i Juli! Jag måste iväg... SÅ enkelt är det, rensa tankarna. Sola, bada och bara tänka på ingenting.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0