UNDERBART!

Till en början, toppenväder idag. Åkte till Jannika och hälsade på ett tag, sen begav jag mig till Älvsjöbadet med Mimmi, Robban och barnen. Badade och solade lite grann. Var där i en och en halv timma bara, sen åkte vi och käkade sallad här på uteserveringen i Örby. Sen har jag hunnit hälsat på farmor och min familj.

OCH VET NI VAD? VI HAR FÅTT LÄGENHETEN!

UNDERBART! Nu ska vi faxa in arbetsintyg och sånt. Inflyttning 1/9 men dom flyttar i mitten av Juli. Så vi kanske får flytta in tidigare. Vi kommer ta med oss soffan, tvn och soffbordet härifrån. Så ni kan ju tänka er hur mycket saker som vi måste köpa. Nu är det liksom ingen etta på 34 kvadrat som vi ska bo i, nu flyttar vi till en trea på 84. Kommer ju kännas grymt stort med tanke på att jag bott här nu i 2 år.

Äh, nu ska jag byta om. Ska straxt iväg och träna med Sabine och Madde!  :)

Kommentarer
Postat av: Martina

Grattis till lägenheten :)

2009-06-23 @ 23:04:36
URL: http://gudsforbannat.blogg.se/
Postat av: Sabine - 19år och mamma till två troll.

Vi ska bli grannar !!! UNDERBART Darling <3

2009-06-24 @ 21:17:46
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0