Måndag

Nu är mina 2 långpass-nätter slut. Skönt!

Kände för att göra lite nytta idag, så jag slipper tänka på det resten av veckan. I veckan jobbar jag bara onsdag natt. Så jävla skönt!! Passet efter det börjar jag nästa tisdag kl 12. Så skönt att vara ledig lite.

Nu håller jag på att tvätta, tvättat 6 maskiner. Haha, man skulle kunna tro att vi hade en stor barnfamilj. Har dammat och diskat också. Nu ska jag bara dammsuga och skura och sen rengöra på toaletten. Sen är jag klar, och tänkte kanske åka hem till mamsen ett tag. Hon har ju Daisy där nu eftersom farmor inte mår bra. Ska försöka hinna med och träna sen också. Det var ju över en vecka sen, så det skulle kännas skönt. Jag är fortfarande hostig och har svårt att andas när jag anstränger mig. Men jag får ta det lungt, så äre med den saken.

På fredag vid 18 ska jag och några från jobbet åka ut till Dalarö. Där ska vi rida på Basjkirhästar tillsammans i 3 timmar. Det kommer nog bli grymt mysigt. ;D

Äh, nu ska jag fortsätta med städningen! Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0