Dödstrött och sen pigg som attan?

Jo, trött som fan har jag varit hela dagen. Tänkte lägga mig och sova nån timme förut, men då åkte jag och storhandlade istället. Vilket verkligen behövdes! Sen blev det träning med Sabine =) Så någon sömn har det icke blivit för min del, jag har varit döds trött hela dagen! Men nu är jag pigg, det blir ofta så när jag jobbar natt och inte går och sover. Jag blir så jävla trött och sen övergår tröttheten och jag blir pigg och då kan jag inte somna istället. Det är ganska konstigt, äre inte det? Och det känns inte bra eftersom jag ska jobba 9-18 imorgon. Och sen direkt efter jobbet blire gymmet!

Nu ska jag in i en dusch! Behövligt efter en timme på cykeln idag! Kisses and hugs!



ÅÅÅh!
Jag vill utomlands igen! Men det kommer.. Hoppas på en resa i sommar, sen blire förmodligen en månad i Thailand i vinter.  I love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0