fredag kväll

Igår när jag hade slutat jobbet halv 8 på morgonen så skulle jag iväg till outleten. Hade tänkt dra en snabbis för att sen åka hem och sova. Ringde Sabine, så hon och heylie följde med. Jag köpte ett linne, 2 tröjor, en klänning och en kjol. Efter vi hade vart där åkte vi till Mcdonken, käkade mat och sen tog vi en glass i solen. Sen var klockan helt plötsligt 3. Jag skulle hem till pappsen och grilla, så jag åkte hem och tog en snabbdusch. Sen hämtade han mig 30 minuter efter jag kommit hem. Så för mig blev det ingen sömn. Vi grillade och kollade på brasa och fyrverkerier. Trevligt. Sen drog jag vidare, blev dock lite tjaffs. Så jag rörde mig hemåt.

Idag har det varit topppen väder! Åkte till Bandängen med Christian, mamma, håkan, ingela, simon, isac var där. Satt där nästan 3 timmar. Sen åkte jag Chrille, mamsen och Håkan och spelade minigolf. Jag och mamma vann! :) Första gången tror jag som det går bra för mig. Haha. Sen åkte vi hem och åt lite mat, och nu kom vi precis hem från KIm och Igge som flyttade till sin nya lägenhet idag :)

Man har fått en hel del färg idag, och i morrn så ska det bli fint väder igen. Så imorrn ska jag vara ute i solen. Man måste njuta av det fina vädret! Sen ska jag iväg och jobba imorgon natt! Har egentligen ingen lust alls, menmen. Nu blir det tv och massa gottigott! Sen är det läggdags om någon timma!    Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0