jag har blivit svag för kaffe.

Jag har jobbat nu lördag och söndags natt, natten som var var ganska jobbigt. Så idag har man vart helt slut, men idag körde jag igång med min träning igen efter 2 veckors ledigt därifrån. Var och tränade med Catta idag, och idag prova vi på något nytt. Gymstick muskel, man arbetar med en stång där det är fäst 2 gummi band på varje sida som man kan sätta fast på antingen händer eller fötter. Det var grym bra träning för hela kroppen, och jag svettades kan jag lova! Det var faktiskt skoj, och tiden gick fort. Då är det positivt :) Det blir det garanterat igen. Sen åkte jag hem och sov 3 timmar.

Nu sitter jag här och dricker kaffe, fan vad svag jag blivit för kaffe. Förut drack jag det typ aldrig. Nu händer det oftare och oftare. Inte så bra, men men. Det är så grymt gott faktiskt, och det har jag kommit på nu liksom. haha!

Nu börjar spårlöst som jag egentligen hemskt gärna vill se, men nej. Nu ska jag ut och gå en promenix med Christian. Det händer aldrig, men nu ska det börjas. Imorgon får man se vad det blir för träning. Jobbar imorgon natt, och även onsdag natt. Usch, inget jag ser fram emot. Blivit ganska mycket natt på senaste, och man blir ganska trött i kroppen!

Nu ska jag ut och gå!  Ha det bra, så höres vi! :)


Kommentarer
Postat av: Mami

Du är så duktig gumman!!

2009-05-05 @ 15:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0