jag vill flytta

Jo, det vill jag. Till större, har hittat min villa som jag vill ha! Den ska dom ha 3.3 miljoner för. Haha! Vilket önsketänkande, Kanske någon gång när man vinner pengar så kan man köpa sig ett hus .. Så säger jag alltid, men man kan ju inte vinna om man inte spelar på något? Jag måste fan börja spela lite på hästar eller något! Jusste, sen vill jag ha hund också! Det är mycket man vill ha, tänk om man hade varit miljonär? Och hade fullt med tid. Då hade man gjort mycket underbart!

Jobb, sen gymmet och sen hem. Kollade matchen lite halft, AIK knäcker alltså! Yeah, bra jobbat killar! Fick även veta att jag har fått löneförhöjning idag. Det går bra nu! Nu blir det ännu roligare att jobba, haha!

Jag har fått någon konstig nojja, jag har typ köpt 3-4 tidningar varje gång som jag har gått in i en affär på sistonde. Det är ingen bra grej, det blir ganska dyrt har jag märkt. Jag vill liksom ha alla! Men det går ju inte! Får lägga av med den nojjan.

Imorgon klockan ett, då jävlar ska jag iväg på vaxning! Jag är sååå rädd. Haha! Jag kommer att DÖÖÖ! Men men det är väl bara att knipa ihop. Har aldrig testat förut, men jag vet ju att jag ALDRIG utsätter mig för att noppa ögonbrynen. För det gör alldeles för ont för mig. Och vad kommer då det här att göra? Vad har jag gett mig in på? :/

Nu tänkte jag hoppa in i en dusch! Sen blire lite tv och sen sussa! Uppdaterar imorgon kanske, om jag inte har dött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0