nu var det jobb dags igen.

Igår så hade jag tänkt att träna, men jag tog tvättstugan istället för det behövdes verkligen! Jag tänkte gå och träna idag också, men jag känner verkligen att jag inte har någon ork. Imorse efter jobbet körde jag Chrilles bror till Arlanda, sen åkte jag hem. Idag har det blivit drygt en timmes sömn för mig, jag är sååå sjukt trött. Det går inte att bo såhär litet när man är 2 stycken! I Vi har sökt en lägenhet i Sköndal idag, det skulle verkligen vara det bästa som kunde hända just nu. Att få lägenhet, och i Sköndal! Och brevid Sabine, ååååh. Det skulle ju vara grejt! Nämen, jag har absolut inte tagit ut något i förskott. Menmen, man skulle ju alltid vilja :) Någon gång kan man väl få bli lycklig? Och jag tycker att det är min tur nu faktiskt!

Jag har så jävla mycket ångest över att jag inte tränat nu på 2 dagar. Inte ens någon promenix, men imorrn ska jag fan ge mig iväg och på fredag :) Det måste jag, pepp pepp!

Äh, nu ska jag åka iväg och tanka och handla cigg innan jag rör mig mot ännu en natt på jobbet. Uhh!


Kommentarer
Postat av: Mami

Jag tycker att du i första hand ska tänka på dej själv och att du får sömn innan du ställer upp på andra och kör dom hit och dit. puss puss

2009-05-07 @ 12:38:59
Postat av: Sabine

Lgh i Sköndal = Kan inte bli bättre ! <3

2009-05-08 @ 21:13:09
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0