Söndag

Idag har jag jobbat hela dagen, det har varit ganska lungt. På lunchen åkte vi som jobbade och handlade pizza och åt ute i solen. Mysigt. Mamma och Håkan kom förbi på eftermiddagen och sa hej och pratade lite. Jag cyklade till jobbet idag, 20 minuter tog det. Lite svettigt men annars skit bra, tills jag skulle hem så började cykeln låta och växla konstigt. Fattar nada, cykeln är fan ny. Får kolla på det imorrn! Imorrn blire träääning och städa och sen måste jag köpa cykellås och hjälm och sånt! Är ledig fram tills onsdag, då jag ska jobba natt. Skriver kanske lite imorrn! Pussochkram!


Kommentarer
Postat av: Sabine

Är det du som komenterar min blogg ? "anonym" ? =)

2009-05-18 @ 22:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0