Tjena hejsan

Jag har inte skrivit på länge nu, men nu kommer en liten uppdatering. Har jobbat så jävla mycket natt på senaste, min hjärna och kropp börjar säga ifrån. Det är psykiskt påfrestande! Men men sånt är livet ibland! Har inte hunnit med så mycket förutom jobb, men i söndags innan jobb så var jag på burnout competition! Bränt gummi, det luktar kärlek! :) Imåndags var jag och tränade med Maria, igår var jag först hos mamsen och hälsade på, sen hundsim med Daisy och Farmor, sen blev det träning. Tränade själv, vilket aldrig händer! Tänkte köra 20 min uppvärming på cykeln, sen styrka och sen avslutning 20 min kondition. Precis som vanligt, jag satte mig på cykeln brevid en 50taggare, ganska tjock. Han cyklade och cyklade. Jag tänkte att fan, jag ska cykla jag också! Han kan fan inte ha bättre kondition än vad jag har! Gubben cyklade på utav bara helvete! Det slutliga resultatet för mig blev 75 minuter och 3.2 mil! Grymt skönt! Sen iväg och jobba natt, så nu sitter jag här hemkommen för drygt en och en halvtimme sen. TRÖTT! Igår var det ju löning också. :) Min bästa lön hittils! Underbart! Det märks att man jobbar hårt iaf!

Skriver nog lite senare! :) Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Mami

Du är så duktig gumman!!! En guldstjärna till dej. Puss puss

2009-05-27 @ 13:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0