torsdag

Natten som var så hade vi en del att göra på jobbet, men det gick bra som vanligt iaf! Imorse åkte jag hem, åt en omelett och satt och kollade på resor! Åh, jag vill verkligen åka iväg. Men jag har ju ingen att åka med, det är det som är problemet. Och jag skulle aldrig få tanken att åka själv, nejnej. Det gör jag bara inte. Skulle vara skönt att komma iväg en vecka och bara tänka på annat, och slippa allt! Sen efter 4-timmars sittandes vid datan och kolla resor så la jag mig och sov 5 timmar, direkt när jag vaknade drog jag till gymmet. Blev styrka idag, det gick bra. Var där 50 minuter sen orkade jag inget mer. Man får inte ta så långa pauser från gymmet, det blir jobbigt att starta igång sen igen. Imorgon jobbar jag kortpass, 8-13. Så imorrn blire träning! Får se vad som händer i helgen, förmodligen ta det lungt och samla på sig energi!

Jag är sååå trött på allt!


Kommentarer
Postat av: Linda

JAG HAR BOKAT EN RESA :)

2009-05-08 @ 10:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0