söndag


Det blev ingen träning i fredags, istället blev det sällskap med alkohol och onyttigheter som det blivit hela helgen. Haha, jag som verkligen ska träna och ner i vikt. Jag lyckas inte sådär jätte bra, haha! Igår så tog jag det bara lungt, kollade tv och satt vid datan som vanligt och leta en massa saker som jag vill ha/köpa.

Resor - en nu i sommar, och sen en i vinter!
Bil - Letar runt
Cykel - Det ska köpas nu i veckan
Dator - bärbar, det måste jag bara ha!


Jo, det är väl det som jag ska köpa! Som är väldigt behövligt!
Jag ska jobba nu i natt, sen jobbar jag inte förs nästa söndag. Så jag har 6 dagar ledigt, om det inte dyker upp något som sagt! Men nu har jag tid och sätta igång med träningen, köpa cykel och sånt som jag känner att jag måste göra!

Nu ska jag äta pommes, fläskotlett och bea! Sen en dusch och sen iväg till jobbet! Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0