vilken jävla natt!

Usch, natten som jag jobbade var skit jobbig. Jag ville bara gråta i morse för jag var så jävla trött. Sov 2 timmar när jag kom hem, alldeles för lite. Men sova bort det fina vädret som var gick ju inte. Vid 12 åkte jag och älskling, mamsen och syster till stranden. Jag tog även mitt första dopp idag! Det var lite kallt, men ganska skönt att svalka sig. Var där typ 3 timmar, sen åkte jag och Christian och köpte blommor och sånt åt våra mammor. Var hemma runt 18, lagade lite mat. Kött, pommes och rödvinssås! Efter maten så stendäckade jag! Fyfan vad trött jag var. Vaknade för typ en och en halv timme sen  Har precis duschat, och nu är det läggdags igen! Ska upp kvart i sex imorgon! Jobbet kallar... PuuH, tråkigt som fan att jobba när det kommer vara toppenväder. Menmen!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0